  • Data: 2010-02-17 23:20:05
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > to jeszcze pytanie, jakie było spoznienie tych platnosci.

    Kilkumiesięczne. Wszakże byłem z nimi cały czas w kontakcie - informowałem o
    swoich problemach finansowych - i "wykazywano zrozumienie". W każdym razie
    opóźnienie we wpłacie było uzgodnione, i przekazano mi, że problemów nie będzie.

    Poza tym chodziło o niewielką, kilkusetzłotową kwotę. Niestety: aż na takim
    poziomie wtedy miałem kłopoty.