  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Date: 28 Aug 2008 12:11:05 +0200

    Wojciech "Wojtazz" Nowotniak napisał(a):

    > Pytanie zasadnicze brzmi - czy można karać dwa razy za to samo?
    > Z pierwszym mandatem się zgodzę i nawet byłbym skłonny go zapłacić, ale
    > płacić dwóch już mi się nie uśmiecha.

    To nie jest to samo bo czas zdarzenia jest inny. Po za tym drugi mandat
    powinien byc podniesiony do kwadratu bo to juz recydywa. Z Twojego
    rozumowania wynika, ze kara za czyn popelniony o np 14:10 pozwala
    bezkarnie dokonywac takiego samego czynu do - no wlasnie do kiedy? Do
    konca, w Twoim przypadku, zawartosci butelki czy tez do konca swiata i
    jeden dzien? ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday