  • Data: 2008-08-28 14:02:57
    Temat: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS wrote:

    > No ale jak to sie ma do zasady niekarania powtórnie za to samo?

    Ni jak. Raz zostaniesz ukarany za picie piwa, drugi raz za stawianie
    oporu policjantowi.
    Zreszte tego pierwszego razu nie bedzie. Policja ma inne podejscie.
    Przyjdzie, poinfomuje cię, ze zakłocasz ciszę nocną, podziękuje i
    pójdzie. Drugi raz od razu wylądujesz w kajdankach i zostaniesz ukarany
    łącznie za dwa czyny.