  • Data: 2004-12-05 18:19:51
    Temat: Re: Czy-można-być-nigdzie-nie-zameldowanym?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Domagaj sie meldunku od wlasciciela. Chyba, ze bedziesz wynajmowal cos po
    > bardzo okazyjnej cenie i bez umowy. Jezeli ktos juz od jakiegos czasu
    > wynajmuje mieszkanie to nie powinen miec wiekszych oporow z zameldowaniem

    Akurat wynajmujący nie musi o całym meldowaniu niczego wiedzieć.

    Wystarczy jakoś przekonać urzędniczkę, że faktycznie w danym miejscu
    mieszkasz - np. listy przychodzące na dany adres na Twoje nazwisko...

    Zasadniczo powinno wystarczyć słowo, ale...

    [ciach]

    > Niestety w Polsce zbedna biurokracja nadal rzadzi. Pomimo, ze meldunek to
    > czesto fikcja to w wielu miejscach jest potrzebny.

    Fakt. Jak mówiłem - meldunek powinien zostać zlikwidowany, a zamiast
    niego wprowadzić należy 'adres do korespondencji urzędowej' (a wszelka
    korespondencja polecona na dany adres dostarczona uznawana by była za
    skutecznie doręczoną).

    Niech mi ktoś przypomni - jak wygląda procedura obywatelskiego składania
    propozycji zmiany ustawy?