  • Data: 2003-10-28 22:52:15
    Temat: Re: Czy mozliwe jest anulowanie wyroku sadowego?
    Od: "js" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    art 168 KPC pozwala przywrocic termin jezeli doszlo do jego pominiecia z
    powodu nie swojej winy.- byc moze czyms to umotywowali

    a powiedz czy to jest tylko pismo od adwokata czy juz z sadu o przywrocenie
    ?

    poniewaz przepis stanowi ......... art. 168 paragraf 2 przywrocenie nie
    jest dopuszczalne, jezeli uchybienie terminu nie pociaga za soba ujemnych
    dla strony skutkow procesowych

    he pewnie na posiedzeniu niejawnym termin sie przywroci - na uklady nie ma
    rady jak lokalny matador wzial sprawy w swoje rece

    JS