  • Data: 2006-12-19 10:43:45
    Temat: Re: Czy mogę zeskanować papierową fakturę... ??
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Spyta gdzie znajdzie faktury.
    >
    > Chyba zapomiałeś napisać najważniejszego: faktury zamierzasz po
    > zeskanowaniu wrzucić do niszczarki?

    Nie o to chodzi ze do niszczarki ... ale przeciez podobno sa jakies
    faktury elektroniczne ...
    myslalelm ze moze juz cos ruszylo w tej kwestii faktur papierrowych ...
    :)
    a jesli moglbym zniszczyc a zostawic skany - pewnie bylbym zadowolony
    bo mniej miejsca zdecydowanie to zajmuje... w sumie pytalem w US i
    jakos nikt mi nie potrafil jednoznacznie tego okreslic. Przeciez skan
    -zalozmy tiff jest wiernym odwzorowaniem oryginalu...