  • Data: 2007-08-29 16:20:16
    Temat: Re: Czy moge zerwać taką umowę?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Aug 2007, Juzek Kocimientka wrote:

    > To jest w sumie ciekawe. Jedyne sensowne wytłumaczenie jest takie, że
    > wątkotwórca sprzedaje korzystnie domena.pl. I teraz kupujący może nie
    > wiedzieć, że kupuje domenę z "lokatorem". Wydaje mi się, że wynajmujący
    > subdomena.domena.pl będzie miał straty bo nie chce mi się wierzyć żeby zakup
    > domena.pl z lokatorem był dla nowego nabywcy korzystny. A kto te straty
    > pokryje...

    Dobrze ująłeś, posługując się przykładem "lokatora" :)
    Popatrz na to tak: jaki przepis zobowiązuje do powiadomienia, że
    sprzedawana rzecz lub prawo jest obciążone?
    Zazwyczaj przy umowie zastrzega się że "...nie jest obciążone prawami
    osób trzecich" albo jakoś podobnie (i że nie ma wad prawnych).

    pzdr, Gotfryd