  • Data: 2009-11-17 23:06:43
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Kalbarczyk pisze:
    > Czy do kina mogę wnieść własny napój/jedzienie itp.?
    > Jak reagować na zaczepki bileterów typu "nie może
    > pan z tym wejść, bo to nie zostało kupione u nas" albo
    > "może pan ewentualnie to zjeść tutaj przy nas"?
    > Co z własnością, posiadaniem i wolnością?

    Wszystkim zwolennikom kinowego zamordyzmu pozostawiam pod rozwagę dwie
    hipotetyczne scenki.
    1. Przewoźnik kolejowy sprzedaje bilety bilety na przejazd pociągiem. W
    regulaminie porządkowym przewoźnika jest jednak wyraźnie zaznaczone, że
    w pociągu można korzystać z bezprzewodowego internetu w laptopach
    wyłącznie za pośrednictwem sieci wifi przewoźnika, płatnej 10 PLN za 1
    Mb przesłanych danych. Jakakolwiek próba łączenia z internetem w inny
    sposób, np. za pośrednictwem modemu GPRS, jest naruszeniem umowy
    przewozu i może skutkować wysadzeniem pasażera na najbliższym
    przystanku, bez prawa dochodzenia zwrotu należności za niewykorzystaną
    część przejazdu.
    2. Biuro turystyczne zastrzega, że w czasie trwania wycieczki
    organizowanej przez biuro kebaby można nabywać wyłącznie we wskazanych
    przez biuro punktach gastronomicznych. Zakup kebabu przez uczestnika
    wycieczki w nieautoryzowanym punkcie jest złamaniem regulaminu i wiąże
    się z natychmiastowym odesłaniem uczestnika wycieczki do kraju - na
    koszt uczestnika wycieczki.

    Logiczne, prawda?

    Pozdr.!
    (D)