  • Data: 2009-11-17 23:13:05
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK <k...@k...pl> pisze:

    > Niestety dla Ciebi. Zawarles umowe, to sie do niej stosuj.

    On zapewne twierdzi że kupując bilet do kina był przekonany że zawiera
    inną umowę niż ta którą miał niby zawrzeć zdaniem biletera
    "odmawiającego" wpuszczenia z własnym napojem na salę kinową.

    Może pójdziesz do kina z cyfrówką i postniesz nam linka do "niepokątnie"
    wywieszonego "regulaminu kina" takiego żeby klient miał "nieteoretyczną"
    szansę się z nim zapoznać? :-)

    W sprawie "napoju nie z kina w kinie" są dwie kwestie:
    a) bardzo mocno wątpliwa czy "klienci kina" są w należyty i właściwy
    sposób informowani o takich "wymogach" *PRZED* zakupem biletu.
    Ja tu mam "prawie pewność" że w większości kin nie i to daje klientom
    spore pole do "uzasadnionego prawnego pieniactwa" :-)
    b) mniej oczywista kwestia czy kino ma w ogóle prawo do takich
    "regulacji wewnętrznych". Ją sądzę że nie, ale tylko twoją głowę
    za to dam ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Odsunięcie się od głupca jest zbliżeniem z rozumnym.