eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę nie płacić? › Re: Czy mogę nie płacić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę nie płacić?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 11:10:06 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <l...@4...net>
    References: <1u9fca11mei32.i4yibhflu34x$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cuf114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268043699 4627 83.19.61.114 (8 Mar 2010 10:21:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 10:21:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 1613
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:631067
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 20:09:26 +0100, scream napisał(a):

    > Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    > moje połączenie internetowe. Interweniowałem w tej sprawie u operatora
    > wiele razy, wielokrotnie był u mnie serwis, jednak działania firmy nie
    > odniosły do tej pory żadnego skutku. Przyznam, że sytuacja mnie niezmiernie
    > frustruje - i w związku z tym pytania. Znudziły mi się już telefoniczne
    > zgłoszenia, zamierzam napisać pisemną reklamację.

    Więc ja robie zawsze tak:
    - zgłaszam problem (najczęściej telefonicznie) na helpline,
    - pytam o nr pod jakim wpisano moje zgłoszenie i go notuje,
    - po usunięciu problemu (zdalnie bądź poprzez serwis) wysyłam reklamację
    pisemną z opisem kto, gdzie, kiedy, co i jak ;) - oraz żądaniem odliczenia
    od następnego rachunku (zakładam że masz starą umowę z UPC więc §37 pkt 2)
    oraz PONADTO żądam kary umownej dla operatora w zw. z §37 pkt 3.

    > 1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    > umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    > zobowiązania dotrzymać.

    Dla swojego bezpieczeństwa na Twoim miejscu bym opłacił. Jednak z chwilą
    otrzymania pisemnego rozpatrzenia reklamacji (po Twojej myśli), zawsze
    często nie "zdążają" wprowadzić do systemu korekty i kolejna faktura jest
    "nadal pełna" - wówczas już (mając rozpatrzoną reklamację) śmiało
    odliczyłbym tą kwotę.

    > 2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    > że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    > (skutecznie) zwrotu kosztów?

    W oparciu o umowę i regulamin - nie mamy takich uprawnień. Tylko droga
    sądowa. Ewentualnie spróbuj przez Polubowny Sąd Konsumencki przy UKE -
    oddział w Siemianowicach (bo chyba jesteś ze śląska ;)

    > 3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    > nie działała ona poprawnie?

    Nawet więcej - przysługuje Ci kara umowna - podstawę podałem wyżej :)

    > 4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    Składać pisemne reklamacje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1