    From: "Mark" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogą mi zabrać firmową domenę? Ratujcie...
    Date: Sat, 2 Apr 2005 19:26:52 +0200

    > Odpisz im staropolskim jezykiem, takim zeby jezyk sobie polamali. :-)

    A wiesz, dobry pomysł, naprawdę odpiszę im po polsku, a jak napiszą
    że proszą o angielski, to odpiszę żeby sobie przetłumaczyli na własny koszt.

    > Napisz zeby podali podstawy twierdzenia ze im domena sie nalezy wg prawa
    > polskiego, oraz ze konsumenci maja klopoty z rozroznieniem was obu.

    Tylko czy w sprawach domen "com" prawo polskie ma cokolwiek do gadania?
    Moze raczej prawo "międzynarodowe"?

    > Tylko wtedy wchodzi naruszenie znaku w przypadku podobnych nazw.
    > Ich prawnik to idiota, skoro uwaza ze domena sie nalezy tylko i
    > wylacznie z powodu podobienstwa nazw.
    > Wiecej:
    > http://chillingeffects.org/trademark/faq.cgi#QID252

    Dzięki za link. Zacząłem się trochę obawiać, że oni wyślą maila do firmy
    rejestrujacej
    domeny, a ta bez zbytnich ceregieli cos mi zrobi z domeną. Ale mam nadzieję
    że nie jest to takie proste.
    Przy okazji mam zamiar sprawdzić ile kosztuje rejestracja Trade Marku, żeby
    takim roszczeniowym firemkom od razu na wstępie zamykać buzie.

    Mark.