    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam szansę?
    Date: Fri, 06 Jun 2008 10:17:58 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 czerwiec 2008 21:59
    (autor .
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g29gi6$75u$1@news2.task.gda.pl>):

    > Nie szukam pretekstu. Po prostu wczoraj chciałem go przerejestrować,
    > opłaciłem rejestrację, podatek pcc-3, a tu mi kobieta w urzędzie mówi, że
    > nie przerejestruje, bo nie mam zgody sądu. Powiedziała, że tylko sądu,
    > żadnego opiekuna itp. Zresztą drugim współwłaścicielem jest ojciec tego
    > niepełnoletniego. Dzwoniłem od razu do ludzi. Oni się dowiedzieli, że
    > najszybciej to mogą załatwić za kilka miesięcy, bo sąd szybciej tego nie
    > wyda. I proponują, że mogę pojeździć do kwietnia 2009, aż będzie
    > pełnoletni i wtedy spiszemy nową umowę :) A jak bym chciał go wcześniej
> [...]

    A chyba że tak, przepraszam. Zrozumiałem, że szukasz pretekstu. Ale skoro
    baba w urzędzie się stawia, to inna bajka.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com