    From: "." <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam szansę?
    Date: Thu, 5 Jun 2008 21:59:02 +0200

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message news:g29cqa$c39$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 czerwiec 2008 15:46
    > (autor .
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g28qkv$8jb$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Znaczy pojeździłeś sobie miesiąc, a teraz szukasz pretekstu do zwrotu
    > sprzętu... Genialne.

    Nie szukam pretekstu. Po prostu wczoraj chciałem go przerejestrować, opłaciłem
    rejestrację, podatek pcc-3, a tu mi kobieta w urzędzie mówi, że nie przerejestruje,
    bo nie mam zgody sądu. Powiedziała, że tylko sądu, żadnego opiekuna itp. Zresztą
    drugim współwłaścicielem jest ojciec tego niepełnoletniego. Dzwoniłem od razu do
    ludzi. Oni się dowiedzieli, że najszybciej to mogą załatwić za kilka miesięcy, bo sąd
    szybciej tego nie wyda. I proponują, że mogę pojeździć do kwietnia 2009, aż będzie
    pełnoletni i wtedy spiszemy nową umowę :) A jak bym chciał go wcześniej sprzedać?
    Przecież nikt nie kupi, bo nie zarejestruje.