    From: "sq9" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam doplacic??
    Date: Tue, 4 Dec 2007 21:28:57 -0000

    > Co do samej zasady, to w chwili uzgodnienia treści oferty nie masz
    > obowiązku zgadzać się na jej zmiany. Może być tylko kłopot z odebraniem
    > towaru, co mogą uzależniać od uiszczenia tych dodatkowych 600 zł. Ale w
    > takim wypadku możesz im zagrozić powiadomieniem organów ścigania o
    > oszustwie, bo w końcu zgadzałeś sie na dostawę towary za cirkla tysiąc
    > złotych mniej. Jeśli towar Ci wydadzą, to odeślij im fakturę z adnotacją,
    > ze uzgodniono inną należność,a faktura jest wystawiona omyłkowo.
    > Podejrzewam, że goście Cię sondują, ile są w stanie wyciągnąć z Ciebie
> [...]
    Ja rowniez mam nadzieje ze w czwartek odbiore towar bez problemu i w
    calosci.
    Wydanie towaru nie jest uzaleznione od doplaty gdyz ja telefonicznie
    poprosilem o podanie numeru konta
    i ktos z Polski wysle te 600 zl przekazem pocztowym wiec jesli "poszedl"
    przekaz to nie musze doplacac przy odbiorze.
    Nie odmowie sobie rozmowy z prezesem jak juz otrzymam towar, uwazam takie
    praktyki za conajmniej dziwne.
    W 95% posadzam o to "doradce klienta"z tego sklepu ktory przez 15 minut
    rozmowy telefonicznej, nie mogl uwierzyc ze Szkocja nalezy do Wielkiej
    Brytanii.
    Gdybym od poczatku wiedzial ze dostawa jednej europlalety wazacej niecale
    100kg, ma mnie kosztowac 1900 zl to bym sie nigdy na takie zakupy nie
    zdecydowal.
    Co powiedziec prezesowi podczas rozmowy?Czy racja stoi po mojej stronie

    Dziekuje za szybka odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysztof W