  • Data: 2007-12-04 21:11:19
    Temat: Re: Czy mam doplacic??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sq9" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:fj4bqa$kf4$1@inews.gazeta.pl...

    Co do samej zasady, to w chwili uzgodnienia treści oferty nie masz
    obowiązku zgadzać się na jej zmiany. Może być tylko kłopot z odebraniem
    towaru, co mogą uzależniać od uiszczenia tych dodatkowych 600 zł. Ale w
    takim wypadku możesz im zagrozić powiadomieniem organów ścigania o
    oszustwie, bo w końcu zgadzałeś sie na dostawę towary za cirkla tysiąc
    złotych mniej. Jeśli towar Ci wydadzą, to odeślij im fakturę z adnotacją,
    ze uzgodniono inną należność,a faktura jest wystawiona omyłkowo.
    Podejrzewam, że goście Cię sondują, ile są w stanie wyciągnąć z Ciebie
    kasy. Początkowo nie chcieli stracić klienta, a teraz kombinują, jak by tu
    jak najwięcej zarobić.