  • Data: 2005-08-18 08:32:14
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze nie wiadomo, czy nie naruszono po prostu prawa w zakresie
    > udostępnienia akt sprawy. Wykroczenie dyscyplinarne, które już dawno
    > jest przedawnione.

    > Po drugie przedstawiciel ubezpieczyciela wcale nie musiał się
    > zapoznawać z aktami, by mieć wynikającą z nich wiedzę. Jeśli
    > przesłuchano go załóżmy sprawie jako świadka, to być może w trakcie
    > tej czynności uzyskał on wiedzę o przedmiocie postępowania.
    >
    > Po trzecie należało by sprawdzić, czy czasem likwidator nie był
    > jednocześnie biegłym powołanym w tej sprawie. Teraz się tego pilnuje i
> [...]

    Likwidator na chwilę obecną jest kierownikiem zespołu likwidacji szkód. I
    napisze jego zeznania na policji (jako profesjonalisty)
    " Najprawdopodobniej dokonywałem wgladu do akt postepowania karnego gdyż do
    PZU musiała dotrzec jakaś nieoficjalna informacja o kradziezy tego pojazdu"
    I to jest profesjonalizm?.
    Czy art 56 kc w tym wypadku ma zastosowanie gdyz Spólka Akcyjna ma
    osobowośc prawną?
    Przepraszam ze drugi raz tym samym tematem zawracam głowę i dziekuje za
    dawne odpowiedzi które mi wiele pomogły.