  • Data: 2005-08-18 08:08:52
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie umiesz zadać poprawnego pytania. Nic nie można zrozumieć.

    Wiem , że krótko i sensownie odpowiadasz. Dlatego chetnie czytam twoje
    odpowiedzi, ale nie zawsze mozna zadac pytanie w jednym zdaniu w moim
    wypadku.Dla ciebie moze byłaby to prosta sprawa, nizej postaram sie wyjasnic
    o co chodzi.
    Auto miałem ubezpieczone OC Warta a AC w PZU. 15.08.1992r zostało
    skradzione. 18.08.1992r byłem aresztowany na 4 miesiace. 16.10.1992r
    pracownik PZU (agent ubezpieczeniowy) był pezsłuchiwany na okolicznośc
    kradzieży . Przekazał tenze pracownik polisy auto-casco do akt. 04.09.1992r
    prokurator ustanowił zabezpieczenie na w/w aucie grozącej mi grzywny nie
    majac go fizycznie. W aktach jest równiez pismo iz istnieje uzasadnione
    podejrzenie ze kradzież została upozorowana w celu wyłudzenia
    odszkodowania.Dnia 08.02.1993r na wniosek PZU prokuratura wyraziła zgodę na
    wglad w akta w umorzonego śledztwo kradzieży auta.
    W 2003r sad zwolnił moje zabezpieczenie i nakazał wydanie depozytów sądowych
    ( prawomocne). brak auta i brak odszkodownia z tytułu auto-casco.
    W grudniu 2003r ubez[pieczyciel odpisał mi : " Zgodnie z art 41 par 2
    Kodeksu postepowania karnego z 1969r., wg stanu na dzień powstania szkody
    oraz na dzień wniosku PZU SA o dokonanie wgladu do akt zakład ubezpieczeń
    miał status strony (pokrzywdzonego) , jezeli pokrył szkode wyrządzona przez
    przestepstwo. Moze to oznaczac , ze do w/w dnia nasz zakład wypłacił juz
    odszkodowanie."
    Co o tym sadzisz? Czy ja nie chciałem odebrac odszkodowania albo ze nie
    zgłosiłem.