  • Data: 2008-01-13 11:42:29
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mis Puchatek <a...@a...pl> writes:

    > Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?

    On zarządać *może*, tylko że sklep może (grzecznie) jego żądanie
    zignorować bo przecież on *nie musi* wchodzić do tego sklepu.

    Znacznie ciekawszym "problemem" prawnym jest "tajny monitoring" czyli
    "nagrywanie wizerunku" bez jakiegokolwiek ostrzeżenia, przed
    jakimkolwiek ostrzeżeniem nawet jeśli kamer można się "dopatrzeć" bo
    są (w większości) widoczne.

    IMHO jeśli sklep *z góry* "ostrzega" że będziesz filmowany/nagrywany
    przez monitoring to jest całkiem solidnie kryty i niezbyt wiele da się
    im zrobić.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Czy wśród ludożerców są jarosze?