  • Data: 2008-01-13 11:58:41
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > Wiekszosc ludzi uzna ze to dla ich bezpieczenstwa tak samo i ja.
    > A co powiesz na zdjecie z fotoradaru ??
    > tez kazesz powylaczac wszystkie fotoradary ?

    Fotoradary maja suszarke i robia zdjecie _po_ zlamaniu przepisów.

    Jesli kamera bedzie filnmowac mnie tylko kiedy kradne, to moze byc.
    Zgadzam sie tak jak na fotoradar.

    > A co z monitoringiem miejskim ??
    > kazesz powylaczac wszystkie kamery ?
    > to niech Ci ukradna wtedy auto sie przekonasz.

    Ze monitoring jest nieskuteczny.

    Ale zaraz... chcesz mi powiedziec, ze monitoring miejski nie jest
    regulowany zadna ustawą?!

    Zadnymi regulacjami?!

    > A tak juz by the way jesli bylbym wlascicielem sklepu i chcialbys abym
    > wylaczyl monitoring to powiedzialbym ci zebys wyszedl jesli nie zyczysz
    > sobie aby moj monitoring cie nagrywal.
    > Tez mam prawo do tego.

    Moment, jesli piszesz _mam prawo_ to podaj podsatawe prawną, ok?

    Czekam.

    > Chlopie nie rob juz u nas Ameryki bo przekonasz sie ze powolywanie do
    > sadu za byleco to i tobie na dobre nie wyjdzie.

    Od mojego dobra to ty sie trzymaj z daleka, ok?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"