  • Data: 2023-11-23 03:27:02
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 22.11.2023 o 10:27, Olin pisze:
    > 3
    kg/m/2_9OxkP7AAAJ

    > Chyba szczęście!? I z tego wynika, że pisałem, że tam doszło do bójki? I
    > tak właśnie tworzą się te teorie spiskowe, że ja tam coś powiedziałem.
    > Weź mi w tym zacytowanym fragmencie wskaż ten, z którego wynika, że
    > twierdziłem, ze tam była bojka? Kto powiedział, że sprawa ma sensowne

    No, pisałeś, że to najbardziej sensowne wyjasnienie. Formalnie
    oczywiście nie musi to oznaczać, że na twardo uważasz, że tam doszło do
    bójki, ale skoro jest to dla Ciebie jedyne sensowne wyjasnienie, to
    trudno Cie podejrzewać, że uważasz, inne, mniej sensowne za stan
    faktyczny. A jako, że masz już wyrobioną pewną reputację to nikt nie
    będzie interpretował tego obszernie, a będzie wąsko.

    A powyższe, mógłbyś np. zakomunikować stylem, równiez wiecznego
    antagonisty, JF'a i napisać, że "jakby się tak opierać na dostępnych
    danych to wynika, że musiało tam chyba dojść w kiblu do jakieś bójki,
    ale czy to prawda?" :)

    Widzisz różnicę?

    To jest grupa popularno-prawna, nie specjalistyczna grupa
    kryminalsityczno-prawno-sledcza gdzie siedzą wyjadacze, dla których
    ścielący się trup jest chlebem powszednim. Nikt Twoich wypowiedzi, nie
    będzie dopasowywał do kontekstu środowiska zawodowego w którym tkwisz.
    Polewasz od dłuższego czasu egzamin z psychologii poznawczej,
    środowiskowej, czy jak to tam nazwać.

    --
    Marcin