  • Data: 2023-11-22 11:35:43
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2023 o 10:27, Olin pisze:
    3
    > Masz pecha, bo archiwum nie jest na wyładowujące się akumulatory:
    > "Ponieważ za mało prawdopodobne uważam, by bez istotnego powodu pracownik
    > ochrony mężczyzna wchodził do damskiej toalety, to jedyne sensowne
    > wyjaśnienie, to bojka kobiet w toalecie i związana z tym interwencja."
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/rIKLacf9v
    kg/m/2_9OxkP7AAAJ

    Chyba szczęście!? I z tego wynika, że pisałem, że tam doszło do bójki? I
    tak właśnie tworzą się te teorie spiskowe, że ja tam coś powiedziałem.
    Weź mi w tym zacytowanym fragmencie wskaż ten, z którego wynika, że
    twierdziłem, ze tam była bojka? Kto powiedział, że sprawa ma sensowne
    wyjaśnienie? Ostatecznie wyjaśnieniem okazało się pomylenie kobiety z
    mężczyzną. Na to nie wpadłem, bo na fotkach w sieci ta dziewczyna
    wygląda całkiem dziewczęco. ale tam ciemno było.
    --
    (~) Robert Tomasik