  • Data: 2023-10-09 23:45:35
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2023 o 19:22, J.F pisze:

    > Myslisz, ze napisano we wniosku takie rzeczy?

    Myślę, że jakoś go musieli uzasadnić. Co więcej, jak adwokat podniesie
    zarzut, że pokłamali we wniosku, to mogą go nie deportować. Były już
    takie historie. Facet dostanie azyl w kraju arabskim, bo w Polsce trwa
    kampania i ktoś "na siłę" z niego mordercę robi.

    > No ale skoro uciekł, to jak doręczyć? Skorzystać z Poczty, czy nie
    > da sie listu gonczego wystawic? A jak ubiegnie organy i sie wymelduje
    > z Polski, w sensie dokładnie meldunku ?

    Postępowanie opiera się na dowodach, a nie domysłach. Nie próbowaliśmy
    mu doręczyć przez pocztę wezwania. Skąd wiadomo, że by się nie zgłosił?
    Niby do Turcji wyjechał, ale przecież na termin czynności mógł wrócić.

    > Przeciez to nie jest jakis super praworządny kraj. Będą chcieli, to
    > zamkną, nie będą chcieli - będą długo analizować. Akurat chyba nie
    > mają powodu, aby nie chciec.

    Trudno skomentować.

    --
    (~) Robert Tomasik