  • Data: 2023-10-02 22:47:46
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> https://lodzka.policja.gov.pl/ld/informacje/88704,Uw
    azajcie-na-drogach-dwa-wypadki-smiertelne-w-powiecie
    -piotrkowskim.html

    > No to jest "mój" link. :-)
    > Jedyna na papierze firmowy informacja, gdzie BMW nie werbalnie, ale na
    > zdjęciu.

    Czyli sami się mieszają.

    > Tekstów pismaków nie ma co przytaczać, bo to teksty nieautoryzowane.
    > Zrelacjonowali np. rozmowę telefoniczną.

    Jak mam do wyboru wierzyć kulsonom albo pismakom to wierzę pismakom.

    > Np. tu uśmiercili gości z BMW:
    >
    > "- Policjanci pod nadzorem prokuratury wyjaśniają okoliczności
    > tragicznego wypadku, do którego doszło na A1 w kierunku południowym.
    > Według wstępnych ustaleń pojazd marki BMW z niewyjaśnionych na chwilę
    > obecną przyczyn wjechał w bariery energochłonne. Niestety 3 osoby
    > znajdujące się w pojeździe poniosły śmierć na miejscu -  mówi komisarz
    > Aneta Sobieraj z Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi."

    To dość ciekawe - pewnie im właśnie tak powiedziała.

    > Albo tu, gdzie żadnego auta nie wymieniają:
    >  "Ze wstępnych ustaleń wynika, że na skutek zdarzenia śmierć poniosły
    > trzy osoby. Droga jest całkowicie zablokowana. Policja wyznaczyła objazd
    > drogą krajową nr 91. - informowała st. sierż. Oliwia Kowalczyk z zespołu
    > prasowego KMP w Piotrkowie  Trybunalskim."

    I to już bliżej prawdy.

    > Tak, więc na papierze nie ma z oficjalnego źródła informacji, gdzie by
    > nie wspomnieli o BMW.

    Tak jak piszę - bardziej wierzę pismakom, tym bardziej że wersja
    pismaków zgadza się z tą pierwszą podaną na stronie policji - nazwisko
    policjantki też się zgadza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!