  • Data: 2023-10-01 14:33:57
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.10.2023 o 14:23, PD pisze:
    > Zauważ że taki zakład jest formą wzięcia odpowiedzialności za swoje
    > słowa. Odpowiedzialności materialnej, choć symbolicznej.

    Ale ja nie mam absolutnie żadnego zdania na temat miejsca pobytu
    kierowcy KIA, za które mógłbym wziąć, albo nie jakąkolwiek
    odpowiedzialność - w tym materialną. To Shrek się upiera, że jest w
    Niemczech, potem chce się zakładać o to, że w Niemczech go zatrzymają (a
    nie że jest w Niemczech i nawet tej różnicy nie dostrzega). Na koniec
    chce, bym się z nim założył o to, że ja twierdzę, że jest w Polsce. Nie
    dostrzegasz idiotyzmu tego zakładu? Ja jedynie wykazuję, że na chwilę
    obecną nie jest znana żadna wiarygodna przesłanka pozwalająca na
    stwierdzenie, że gość jest w Niemczech i tyle. Tajny agent powołujący
    się na retencyjne dane telekomunikacyjne z kraju, który ich nie
    gromadzi, to ździebko za mało dla mnie.
    --
    (~) Robert Tomasik