    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 21:36:20 +0200

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:e42mmm$3cs$1@inews.gazeta.pl...

    > Zadaniem kasjerki było z możliwych opcji wybrać najkorzystniejszą

    A nie bylo jej zadaniem sprzedac bilet, o który poprosil klient?

    > Widzę Hanko, że nie znasz starego prawidła odnoszącego się do
    > rozpowszechniania się opinii o firmie wśród klientów io ich znajomych.
    > Zadowolony klient pocztą pantoflową przekaże opinię kilku - góra
    > kilkunastu osobom. Niezadowolony lub oszukany - setkom.

    I co z tego? Nie znam osoby, która nie psioczyłaby na TPSA i nie zmienia to
    faktu, ze TPSA ma nadal najwiecej klientów i dlugo sie to nie zmieni.
    Pociągi PKP tez pozostawiaja wiele do życzenia i jesli chodzi o
    punktualność, i czystość oraz komfort i bezpieczeństwo podrózy a jak sam
    napisales przejechałes 42tys kilometrów pociagami. Poza tym to zacytowane
    przez Ciebie prawidło, to raczej slogan niz prawda. Gdy jestem zadowolona z
    uslug jakiejs firmy/fachowca to polecam go znajomym, ale tylko wówczas gdy,
    akurat szukaja takowego- nie obdzwaniam ich wszystkich mówiac "jak będziesz
    potrzebować szewca to idz do...":). Gdy jestem niezadowolona - nie wykupuje
    czasu antenowego i nie oglaszam tego w ogólnopolskiej telewizji ani nie
    robię stron internetowej z moimi żalami więc o moim niezadowoleniu z uslug X
    dowie sie mniej osob niz o zadowoleniu:-)

    Idąc Twoim tokiem rozumowania zapewne nikt z osob uczestniczących w tym
    wątku nie wsiadzie juz wiecej do pociagu PKP, bo jakas kobieta dostala bilet
    o jaki prosila? Mialabym wiecej powodow do niezadowolenia niz Twoja emerytka
    bo raz zdarzylo mi sie ze poprosilam o bilet do Katowic i podczas
    sprawdzania biletu juz przed koncem trasy okazało sie, ze jadę w zasadzie na
    gapę bo bilet mam do Tarnowa:-). Nie wiem jakim cudem pani kasjerka
    uslyszala Tarnów zamiast Katowice. Wiem jedynie, ze winę ponoszę równiez ja
    bo na okienku kasowym jak nic jest napisane, zeby sprawdzic bilet przed
    odejsciem od kasy. Nie sprawdzilam bo sie spieszylam, a nic mnie nie
    zaniepokoiło, bo cena biletu do Tarnowa, traf chcial, byla taka sama jak do
    Katowic. Poniewaz jednak kobieta z dwumiesiecznym dzieckiem w wozku nie
    wyglądala panu konduktorowi na wyłudzaczkę przejazdu "przebookował" mi bilet
    na Katowice:)

    HaNkA