eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 14:10:04 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <e41tur$poa$1@news.onet.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3thah$dsh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e3thmf$99r$1@inews.gazeta.pl> <e3tlps$5ud$1@news.onet.pl>
    <e3uqpn$1de$1@news.onet.pl> <e3v23s$akt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@n...sakowski.pl>
    <e406eu$475$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-179-247.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1147435803 26378 81.190.179.247 (12 May 2006 12:10:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 12:10:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Sender: AxMLfdVfrKELv2lYbbE9k4EfD0NtdNPM
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387030
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:e406eu$475$1@inews.gazeta.pl...

    > poinformować klienta o JEDNEJ, NAJKORZYSTNIEJSZEJ dla niego możliwości.
    > Ale osoby takie jak Hanka dalej będa twierdzić, że lepiej wydać 84 zł, niż
    > 80 za to samo.

    Wyobraź sobie tłum wściekłych klientów przed okienkiem, i kasjerkę,
    która starszej osobie (być może odpornej na wiedze) stara się wytłumaczyć
    ofertę o 4 zł tańszą. Ty w pociągu miałeś czas, pani przy kasie nie, bo w
    kolejce stało kilkanaście osób, które też się śpieszyły.
    Wątpię, żeby kobieta wpominała coś kasjerce o powrocie, bo wtedy zapewne
    zakupiła by też bilet powrotny. Nie byłeś świadkiem zdarzenia a wydajesz
    osąd na podstawie relacji jednej osoby.

    Wiem, że wg Ciebie przy zakupie biletu Tam/Powrót, na 207 km, kasjer
    powinien poradzić osobie go kupującej, aby kupiła jeden wycieczkowy powrotny
    np. na 198 km i następny na brakujące 9 km, bo tak będzie sporo taniej. Ale
    tak to nie działa... Chcesz jeździć taniej? "Masz łeb i ch***, więc
    kombinuj". Kasjerka zwyczajnie nie ma czasu, aby przemyśleć wszelkie możliwe
    warianty i sprawdzić, który jest tańszy. Może miała jeszcze przeprowadzić
    wywiad środowiskowy i zapytać się, czy może babcia nie będzie jechała z
    wnuczkiem? A w przypadku biletu zagranicznego, powiedzieć, że ma kupić bilet
    do granicy, tam kupić "przejściówkę, wg taryfy specjalnej, po czym zakupić
    za ichnią walutę bilet krajowy, na dalszy odcinek trasy, bo w ten sposób
    wiele zaoszczędzi???


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1