eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Thu, 11 May 2006 23:22:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <e409ne$1tn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3tg4i$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3ussp$o3k$1@nemesis.news.tpi.pl> <e3ut7o$n2u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e3v0n2$7fk$1@atlantis.news.tpi.pl> <e3vefh$30n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e40121$8do$1@inews.gazeta.pl> <e403hi$8rf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <44639ec2$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: cak151.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147382318 1975 83.30.82.151 (11 May 2006 21:18:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 May 2006 21:18:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386875
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości
    news:44639ec2$1@news.home.net.pl...

    > Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta,

    Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O
    telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy.

    > moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie
    > z obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac?

    Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami? Ja przez cała ciąże i potem z
    maluchem ponad rok jeżdzilam regularnie 2x w tygodniu. Za kazdym razem
    stalam w kolejce do kasy liczącej co najmniej 5-6 osob - a mówimy o dworcach
    w Katowicach i Krakowie więc z duża ilością otwartych kas. Gdyby pani
    kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci połaczeń to
    chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie potrafi
    skorzystać z okienka z napisem "informacja"

    >Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne traktowanie Klienta nie
    >spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej firmy i korzystal z
    >jej uslug?

    Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak
    PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak
    mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja
    nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze,
    zeby oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali - no chyba ze po
    wózku niemowlaka:-)) A korzystac z PKP nie korzystalam dlatego, ze mnie
    całowali w mój hrabiowski tyłek za kazdym razem gdy mnie widzieli, ale
    dlatego, ze byli szybką tania alternatywą dojazdowa:-))

    HaNkA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1