eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie › Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie
  • Data: 2004-12-10 09:27:56
    Temat: Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie
    Od: fi5h <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    hehe rozmawialem przed chwila z rzecznikiem w gdansku i coz :)
    stwierdzil ze skoro nie ma nic w ustawie o tym, to juz kwestia do
    dyskusji ze sprzedawca, jednak stwierdzil tez ze zarowno obowiazkiem
    klienta jak i sprzedawcy (nie obowiazkiem ustawowym) jest odpowiednie
    zadbanie o sprzet tak by nie narazac go na uszkodzenia fizyczne.
    Co wiecej (dzwonilem jako klient i sobiegadalem :P ) zaproponowano mi
    zapakowanie w karton zastepczy tak by nie bylo problemow i dogadanie sie
    w tej kwesti ze sprzedawca oraz sporzadzenie odpowiedniej adnotacji w
    zleceniu reklamacyjnym.
    czyli jak widac ustawa sobie a praktyka i takze sobie.

    Na szczescie maly procent ludzi wypierdziela opakowania od takich
    sprzetow :)


    Co do kompletnosci zestawu to jak najbardziej przy oddawaniu sprzetu
    jestem zobowiazany dostarczyc komplet. W przypadku braku kompletu nie ma
    mowy o wymianie na nowy. Z tego co ta mila pani mi powiedziala to
    takze mozna dogadac sie ze sprzedawca co do wymiany zdekompletowanego
    zestawu ale to juz jego wola czy wymieni czy nie a wiec jednak komplet
    to komplet i juz.

    O brak instrukcji nie pytalem akurat ale mysle ze przy wymianie moze ona
    przejsc przeciez od sprzetu do sprzetu wiec w tej kwestii nie trzeba
    dyskutowac :)


    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1