eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jakiaś ustawa określa kiedy klientowi należy się odliczenie?Re: Czy jakiaś ustawa określa kiedy klientowi należy się odliczenie?
  • Data: 2006-07-14 11:30:44
    Temat: Re: Czy jakiaś ustawa określa kiedy klientowi należy się odliczenie?
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    IRK napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W wyniku awarii klienci są pozbawieni dostępu do sieci. w/g regulaminu
    > przysługuje im bonifikata proporcjonalna do czasu trwania. Jednak zawsze to
    > było naliczanie w dniach - np klient nie działał 3 dni - otrzymuje upust
    > 1/10 abonamentu.
    >
    > Ale co w przypadku gdy klient domaga się odliczenia za 35 minut nie
    > działania?
    >
    > Czy prawo telekomunikacyjne określa jakiś minimalny czas za ktory należy się
    > odliczenie?

    PT nie, Twój regulamin. Doprecyzuj ten punkt, że odszkodowanie należy
    się po przekroczeniu 24 godzin. A na razie odlicz gościowi za 35 minut
    :P - jak u mnie za 24h sa 2zł, to za 35 minut 5 groszy sie należy (u
    mnie) :P - straszna suma, nie?!

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1