eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury? › Re: Czy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury?
  • Data: 2012-04-17 15:54:41
    Temat: Re: Czy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Apr 2012, Olgierd wrote:

    > Generalnie faktury powinno się wystawiać w ciągu 7 dni od zdarzenia
    > stanowiącego podstawę jej wystawienia...

    Mam przytaczać przepis, który stanowi ze nie dotyczy to zakupu
    przez osoby fizyczne nie prowadzace DG, czy uwierzysz na słowo?
    ;)

    (zastrzeżenia, dotyczace faktu iż taka sprzedaż musi być
    w terminie ujęta w ewidencji wymieniłem już w poscie do Roberta,
    ale to inna sprawa niż termin wystawienia f-ry)

    pzdr, Gotfryd