eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury?Re: Czy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury?
  • Data: 2012-04-15 00:35:20
    Temat: Re: Czy istnieje max. termin między datą sprzedaży a datą wystawienia faktury?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > to zalezy od tego czy tamten bedzie sie dalej szarpał, czy to tylko
    > jednrazowy wyskok.
    >
    > można albo zapłacic i w rewanzu donieść do US, albo tak jak radzisz
    > odpisać, żeby spadał na drzewo i czekać na awizo sądówki w skrzynce
    > (o ile).

    Ja bym liczył, że on "pęknie" jak dostanie odpowiedź, że
    ustalona cena usługi była inna i dodatkowo że taka faktura jest fałszywa
    i czy on wie co grozi za wystawianie
    faktur niezgodnych ze stanem faktycznym.Pomijając już nawet kwestie terminu
    wystawienia.
    Nie chodzi o sam fakt zapłaty, żeby nie płacić -
    nawet nie wiem jaka kwota - ale skoro usługa była wykonana za uzgodnioną
    kwotę=zero,
    to nie kocham tego hydraulika i tyle. Niech on udowadnia w sądzie, że było
    inaczej.