  • Data: 2003-01-13 09:45:43
    Temat: Re: Czy do nowych kompow windows jest za darmo?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avu0g5$2lc$1@news.tpi.pl...

    > OK, nie bede sia zaglebial - bo tego typu dyskusje byly juz na grupie
    wiele
    > razy.
    > Pozszukaj w archiwum i sam zdecyduj kto ma racje - Microsoft czy
    Uzytkownik

    Jedno trzeba przyznac, licencjonowanie Microst jest w pewnym sensji
    krzywdzace
    dla usera koncowego, jednak sam fakt nie zmienia brzemienia licencji.
    Przyznac tez nalezy, iz licencja firmy Microsoft dotyczaca systemow
    operacyjnych
    nie jest najlepiej dostosowana do polskiego prawa :)
    Moza sie pokusic aby ja troche naciagnac obowiazujacym w naszym kraju
    prawem, itp.
    Fakt jednak pozostaje faktem, ze jezeli nie chcemy miec problemow
    (procsowanie sie, itp.)
    poprostu pozostaje nam dostosowanie sie do licencji.