  • Data: 2003-01-13 10:23:14
    Temat: Re: Czy do nowych kompow windows jest za darmo?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:avu350$qcj$1@news.tpi.pl...
    > Ale mogę unowocześnić sprzęt do tego stopnia
    > że będzie to całkiem nowy sprzęt. Więc do czego w takim razie jest
    > przywiązana ta licencja? Jest jakiś wymóg na to że np. musi pozostać
    > procentowo jakaś część pierwotnie zakupionego sprzętu aby licencja nie
    > straciła ważności?

    jak juz pisalem, licencja NIE jest przywiazana do konkretnej czesci!
    Jest przywiazana do "komputera", czyli calej jednostki operacyjnej.

    Wersje OEM mozesz zakupic z nie peryferyjnym urzadzeniem takim jak
    dysk twardy, karta graficzna! Jednak jezeli ten dysk twardy WSTAWISZ
    do swojego komputera i zainstalujesz na tym wlasnie komputerze dana
    wersje OEM systemu - od tej pory licencja systemu jest przywiazana DO
    TEGO wlasnie KOMPUTERA! Komputera jako calosci, bez wzgledu na to czy
    ten dysk twardy Ci np. padnie i kupisz sobie nowy! Tak samo jak nie masz
    prawa wyjac ten dsk i przeniesc do innego "komputera" wraz z systemem i
    licencja!!! (co w prakyce zreszta jest mozliwe -> ale tylko dlatego, ze tak
    naprawde
    nikt Ci tego do konca nie sprawdzi :))