  • Data: 2008-10-09 22:30:02
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:gclu3n$l74$1@news.onet.pl...

    > Czy na tej grupie jest chociaż jedna osoba, ktora moze teraz ,
    > natychmiast
    > dac jasna, klarowna, prawna, jednoznaczna odpowiedz [chocby i wariantowa,
    > dokladnoscia do precyzji root posta] w sprawie opisanej w temacie??
    > Przeciez
    > czlowiek pisze na grupe prawna, z bardzo jasno wylozona sprawa, konkretny
    > problem, niesamowicie zyciowy, co najmniej kilkaset osob czyta te grupe,
    > zakladam, ze prawnicy takze i to w wiekszosci, a odpowiedzi jak u cioci
    > kloci,na poziomie plotki. Z pewnoscia COŚ sie stalo i MUSI byc
> [...]

    Jeśli przez przypadek na grupę trafi pracownik jego banku i będzie
    wiedział, jaką zawarli umowę oraz na jakiej podstawie bank przekształcił te
    zadłużenia, to być może coś napisze. Pozostałe osoby bez zadania
    dodatkowych pytań, to musiałyby posłużyć się szklaną kulą.

    Na zasadach ogólnych bank nie ma prawa pobierać sobie bez dyspozycji
    środków finansowych z konta klienta, ale być może gdzieś zawarli jakąś
    klauzulę, która ich do tego upoważniła. Nie podejrzewam, by bank pchał się
    w przestępstwo, więc jestem skłonny raczej uznać, ze pytający nie podał nam
    wszystkich okoliczności sprawy nie wykluczam, iż przez swą niewiedzę.