  • Data: 2003-02-26 18:46:09
    Temat: Re: Czy bank ma prawo sprzedawać produkty ubezpieczeniowe
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Justyna"
    > Do momomentu, jak nie wyrazisz zgody, bank twoich danych osobowych nie
    > przekaże nikomu. Dopiero w momencie podpisywania deklaracji zgody
    > podpisujesz tak naprawdę umowę z ubezpieczycielem.

    Ale tu nie ma mowy o jakimś podpisywaniu [?]
    Tu ma zadziałać automat - albo TAK dla _wyższych opłat_ albo wypad na
    najgorszych warunkach...

    > A ubezpieczenie może stanowić formę zabezpieczenia karty kredytowej, gdy
    > klientowi zginie się w NW. Ryzyka NW są bardzo tanie, składki nawet na
    > duże sumy ubezpieczenia nie powinny być wysokie. A reszta? Pewnie jako
    > bonus, obłożone dużą franszyzą lub na niskie SU.

    Taa... NW wliczone w obsługę konta otrzymałem w tym chorym banku, gdy
    zaproponowano mi przejście z Eurokonta na Eurokonto Plus... Może to o to
    chodzi? Zgodziłeś się frajerze na płacenie 8 zł, to teraz będziesz płacił
    11,50 - czy to ci się podoba czy nie...
    Nic to, jeszcze kilka miesięcy i koniec z rachunkiem w banku, który daje
    najniższą prowizję a bierze 11,50 miesięcznie za niemożność pobrania
    pieniędzy w bankomacie przez ca. 4 dni...

    --
    M.M.