  • Data: 2003-02-27 11:24:12
    Temat: Re: Czy bank ma prawo sprzedawać produkty ubezpieczeniowe
    Od: p l <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zadne przepisy, wbrew temu, co mówisz, tego nie zakazuja. Justyna trafnie
    > zauwazyla, ze nawet nie nastapilo i nie nastapi przekazanie danych osobowych
    > jelsi klient nie wyrazi zgody. A nawet jesli, to sam przyznal, ze podpisal
    > zgode na ich przekazanie 'podmiotom wspólpracujacym" z PKO BP. A wiec w czym
    > problem?

    W tym że taką zgodę należało podpisać, jeśli się chciało korzystać z
    karty bankomatowej lub kredytowe. Obsługą zajmuje się Centrum
    Kart i Czeków PEKAO S.A. i to miał być ten podmiot współpracujący.
    O żadnych firmach ubezpieczeniowych nie było mowy i nawet na myśl
    mi nie przyszło, że zrobią sobie z tego furtkę do nabijania kabzy
    ubezpieczalniom.

    p l