eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-23 20:22:56
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.11.2006 [edymon] <m...@a...pl> napisał/a:

    > Jestem za! Nienawidze gowna na trawnikach i chodnikach!

    Ja ten pomysł jeszcze uzupełnię:

    Jakiś czas temu pojawiła się propozycja "oczipowania" psów. Nie wiem, na jak
    długo odłożono tę sprawę, wszakże to bardzo ułatwiłoby rzecz całą: strażnicy
    miejscy, widząc pieska "ozdabiającego" chodnik, mogą zrobić zdjęcie psa
    i właściciela, a czytnikiem na odległość zczytać dane psa - i wysłać potem
    rachuneczek ze zdjęciem (jako dowodem), tak samo, jak to jest w przypadku
    fotoradarów. W przypadku zaś psa jeszcze "nieoczipowanego" mogą podejść, i -
    oprócz stosownego mandatu - wręczyć nakaz oczipowania, spisać dane itd. Po
    dwóch tygodniach sprawdzić, czy piesek już oznaczony. Jeszcze nie? Kolejny
    mandat - wyższy - i dodatkowy tydzień na załatwienie...

    Generalnie nie znoszę metod "nakazowych" - ale wobec zdecydowanej niechęci
    zdecydowanej większości właścicieli psów do sprzątania...
    --

    Z.