eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-25 09:32:14
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Nov 2006, Zbigniew B. wrote:

    > Dobrze, nie ma sprawy - poprzestanę na określeniu "naruszenie prawa" (według
    > Was, oczywiście). Z tym to już się zupełnie nic nie da zrobić?

    A nie nie. Odniosłem się wyłącznie do Twojej tezy: "masz obowiązek
    zawiadomić" (policję/prokuraturę/kogoś-tam).
    Tak się składa, że niezależnie czy taki lub inny związek kynologiczny
    łamie prawa właścicieli np. ja nie czuję potrzeby aby o nie walczyć.
    Idzie o to, że nie mam obowiązku!
    :)

    pzdr, Gotfryd