eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-24 11:30:33
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: "woocashewski" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > inna sprawa, jesli pies zalatwi sie na chodzniku to posprzatenie tego jest
    > stosunkowo proste, a co jesli to zrobi na trawniku?
    > jak ustawodawca to sobie wyobraza, wlasciciel psa ma chodzic z saperka i
    > kopac dziury w trawnikach?
    > a moze miec dodatkowo caly komplet z grabkami i gabka wlacznie, aby w
    > razie czego nie nieszczac trawnika wygrabic gowno sposrod trawy, albo
    > jesli pies ma rozwolnienie, gabeczka do sloika sciagnac :)

    pitolenie... przynajmniej ja mam na myśli brukowane podwórko,
    pośrodku którego stoi pod zadaszeniem z 8 kontenerów na śmieci, co
    dziwne (a jakże chwalebne) jedna, tylko, ale i aż jedna osoba zawsze
    kiedy wyprowadza psa, sprząta po nim, zawsze wychodzi z
    reklamóweczką z marketu, pakuje kupe do wora i wrzuca do kontenera..
    śmieci u nas jeszcze nikt nie sortuje, więc kupy w kontenerach nikomu
    nie zaszkodzą, ba mogą wręcz przyspieszyć rozkład materii na
    wysypisku ;)