  • Data: 2007-07-17 19:47:46
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f7j5af$a69$1@news.onet.pl P.S <p...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Mam na myśli , konkretnie która ustawa dlaczego i
    > na jakich warunkach nakłada , przykładowo , na mnie
    > przymus podlegania obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym .
    > Mam wrażenie że cały ten przymus ubezpieczeniowy , ustawa o
    > ubezpieczeniach społecznych
    To nie jest tylko jedna ustawa, aktów prawnych dotyczących omawianej kwestii
    jest dużo więcej.
    Ja bym ZUS utopił w łyżce wody gdybym tylko mógł, pier#$%#&ych pasożytów.
    Rozumiem (chyba za Bismarcka wymyślone) ubezpieczenia działające na zasadzie
    solidarności społecznej i pokoleniowej, uważam je za sensowne i słuszne. Ale
    w naszym kraju przybrały one postać patologiczną, wręcz złodziejską.
    "Prawem" sankcjonowany terror podatkowy i złodziejstwo nie przestaje być
    terrorem i złodziejstwem.
    Na chwilę obecną nie widzę jednak realnych możliwości walki z tym zjawiskiem
    na drodze formalnej.
    Pozostają więc doraźnie środki pozaformalne i - co tu kryć - nielegalne
    (czyt. niezgodne z prawem), czyli partyzantka.
    Robię wszystko, co w mojej mocy i w mojej sytuacji zawodowej, aby uszczuplić
    kwoty kradzione mi przez ZUS.

    --
    Jotte