    From: "P.S" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Date: Tue, 17 Jul 2007 20:29:13 +0100

    Witam.
    news:f7gek5$cud$1@news.dialog.net.pl...
    pisze:

    > Prawem stanowionym w Polsce.

    Mam na myśli , konkretnie która ustawa dlaczego i
    na jakich warunkach nakłada , przykładowo , na mnie
    przymus podlegania obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym .

    Mam wrażenie że cały ten przymus ubezpieczeniowy , ustawa o ubezpieczeniach
    społecznych
    jest mocno naciągana i niezgodna z Konstytucją RP , ponieważ w istotnym
    ogranicza wolność ekonomiczną obywateli .

    Uważam że jest bardzo wiele "złodziejskich ustaw i przepisów" naciąganych i
    niezgodnych z Konstytucją pisanych pod różne partie
    i biurokratów byleby tylko łatwo doić i okradać społeczeństwo mamiąc nas
    że to jest takie prawo.

    Ogólnie rozpoznaję sytuację w temacie przymusu ubezpieczeń społecznych ,
    ponieważ chcę złożyć pozew do
    "Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu" o nieuzasadnione
    ograniczenie mojej wolności ekonomcznej.

    W Konstytucji jest napisane kiedy i na jakich warunkach można stosować
    przymus i ograniczenia wolności .
    Proszę zapoznać się z poniżej zamieczszonym artykułem z Konstytucji RP.

    Rozdział II

    WOLNOŚCI I PRAWA EKONOMICZNE, SOCJALNE I KULTURALNE
    Art. 67.

    1.. Obywatel ma prawo do zabezpieczenia społecznego w razie niezdolności
    do pracy ze względu na chorobę lub inwalidztwo oraz po osiągnięciu wieku
    emerytalnego. Zakres i formy zabezpieczenia społecznego określa ustawa.

    Moim zdaniem powyższy artykuł reguluje sprawy z zakresu ubezpieczeń
    społecznych .
    Proszę zwrócić uwagę że umieszczony on jest w rozdziale II Konstytucji RP ,
    określajacym "Wolności i Prawa ekonomiczne, socjalne i kultularne",
    a nie na przykład w rozdziale "obwiązki, przymus, ograniczenia wolności,
    podatki, przymusowe świadczenia na rzecz społeczeństwa, państwa ".

    I właśnie dlatego uważam że cały ten przymus ubezpieczeniowy , ustawa o
    ubezpieczeniach społecznych
    jest mocno naciągana i niezgodna z Konstytucją RP , ponieważ w istotnym
    ogranicza wolność ekonomiczną obywateli ( w tym i moją) .

    Uważam że społeczeństwo dla własnego dobra powinno oprzeć się na Konstytucji
    RP i bronić swoich konstytucyjnych praw
    przed złodziejskimi działaniami wszelkich biurokratów , wszelkich partii i
    innych co nas okradają i odbierają nam wolność i radość życia.
    Moim zdaniem jeśli społeczeństwo nie będzie aktywnie się bronić to będziemy
    okradani jeszcze bardziej i na każdym kroku i w coraz większym
    stopniu będziemy niewolnikami co tyko mają pracować na innych .

    Pozdrawiam.

    P.S.