eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego] › Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o
    rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Date: Tue, 27 Dec 2022 17:16:07 +0100
    <nmypea3ppyef$.1hvhd0lnw5vvi.dlg@40tude.net>
    <toclla$nda$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1vsp7aby8puge.1jbxzu8w2r6tz$.dlg@40tude.net>
    <tocs2n$vqv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ezr2xmefpxui$.133wry3vpqh7x.dlg@40tude.net>
    <tod1ft$vr0$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <nr8atc6yruo7$.1vunkforzwj0h.dlg@40tude.net>
    <todvek$mh0$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1bxninigh5ysj$.skvzxz7hr3zc$.dlg@40tude.net>
    <tof3s6$ige$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Tue, 27 Dec 2022 16:44:07 +0100, Shrek wrote:

    > Normalnie - putin ogłosi że dostał 121,06% i już.

    > No i co z tego - u nich liczy się tylko to, czy jesteś w staie zapanować
    > nad siłownikami ewentualnie czy nie doprowadziłeś kraju do takiego stanu
    > że nie masz z czego pałkarzom zapłacić.
    >
    > Putin nie boi się narodu, tylko innych putinów co mogą mu siłowników
    > przejąć.

    > Nieprawda - czeka się na stanowisko p.o.rezydenta dudy - dopóki on nie
    > pogratuluje to nie wiadomo:P

    No ale kiedy ma pogratulowac - widziales, jak to wyglądało :-)

    > No ale milicjanci go nie obronią jak demokracja mu wjedzie do kraju:P
    > Saddam miał wojaków i też mu nie pomogli:P

    Aaa, taką demokracje miales na mysli.
    No coz ... Demokracja podobno uzyła zielonej broni.

    Bo jak sie moze bronic nieduzy kraj przed najazdem Demokracji,
    to widzisz na Ukrainie (ale to inna Demokracja) czy w Wietnamie.

    > Tak to jest opierać swoje plany inwazji na niesprawdzonych pogłoskach:P

    Chyba nie opieral.
    Co nie oznacza, ze jedni Ukraincy bohatersko nie gineli za swoją
    komunistyczną ojczyzne, a inni cieszyli sie na wyzwolenie :-)

    > A dla czytających skrót?

    Skrot jest taki, ze ochotnik, nacjonalista, wielorus i stalinista,
    tak sie wk* na to co sie dzieje na froncie i w Rosji, ze az napisal
    pare mocnych słów.

    Ale jednak ochotnik. Marzy mu sie Wielka Rosja.

    > No skoro przekroczyl to się kara należała. Ty jak przekroczysz prędkość
    > to nikt się nad tobą nie rozczula.

    Roznie bywalo z panami policjantami...

    > Przynajmniej będzie widać, że ustawodawcy to kurwy a zwierzęta są równe
    > ale świnie równiejsze. Dla mnie uczciwiej:P

    > No przecież psioczę:P

    Ale przynajmniej KK w miare spojny :-)

    J.