  • Data: 2020-11-23 21:17:12
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 23.11.2020 o 15:51, J.F. pisze:

    > ma program pomocy ludziom, wadą ich programu jest to, że nie podali
    > skąd na to pieniądze.

    Przez pare lat jakos starczalo z wplywow budzetowych. No prawie.

    >PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,
    >konsumpcja wzrosła, ale też i ceny wzrosły, a emerytury nie
    >koniecznie.

    Ale VAT nie wzrosl. Ciagle te 23% ...
    Emerytury ... "Duda dal" 13-tke

    >Mówił PiS że nie cierpi komuchów, UBeków, a 13tą emeryturę im dali.
    >Co za niekonsekwencja

    A dal? Bo to chyba zwyklych emerytur dotyczy, a mundurowych ... tez ?

    No i tym "ubekom" emerytury obcial, czemu bym wrecz przyklasnął, gdyby
    to bylo jakoś z glową robione, a sa przyklady, ze bez glowy ...

    J.