  • Data: 2004-06-09 23:12:38
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Doniczka wrote:

    > Jest tylko taka mała różnica, że jak ktoś potrafi jeździć autem z manualną
    > skrzynią biegów to z automatem raczej nie będzie miał problemów, natomiast
    > osoba która potrafi jeżdzić TYLKO automatem będzie miała problem z
    > "normalnym" autem.

    No to co?

    > Poza tym w całym wątku rozchodzi się o fakt, że gość z
    > góry zakłada iż nie umie i już się nie nauczy prowadzić auta z manualną
    > skrzynią i w tym przypadku należy zadać sobie pytanie czy jest on
    > ograniczony czy jeszcze coś innego jest z nim nie tak ?

    Jasne, że jest z nim straszliwie nie tak - ma czelność mieć własne
    widzimisię, w dodatku nieco odmienne od waszego, bolszewickiego.

    Burżuj jeden bezczelnie chce sobie jakieś automatyczne luksusy instalwoać...

    > A jak nie chce mu się uczyć zmieniać biegów to potem może mu się
    > nie chcieć nauczyć przepisów, nie chcieć mu się zatrzymać na czerwonym itp.

    "To pewnie złodziej! I pijak! Bo każdy pijak to złodziej!" - twoje
    rozumkowanie to sztandarowy przykład rozumkowania tępej baby ze ścierą
    sparodiowanego w znanym filmie Barei.

    > I jeszcze na zupełny koniec. Po
    > to auta egzaminacyjne są wszędzie i zawsze takie same, bo jak wyobrażasz
    > sobie egzamin praktyczny na placu ? Za każdym razem będą rysować nowe
    > kreski, bo gość chce zdawać na jakimś innym aucie ?

    No i właśnie wykazałeś, jak debilny jest ten cały egzamin. Gość kupił
    sobie np. jakiś wieeeeelki krążownik. Chce wykazać, że umie nim jeździć.

    A na egzaminie dają mu jakieś małe gówienko, którym np. zaparkuje tyłem
    'z palcem w nosie', bo są takie luzy, a krążownikiem się nie zmieści w
    ogóle.