  • Data: 2009-09-11 11:07:10
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Albania była ogłoszonym.

    No to poproszę cytacik z konstytucji, cokolwiek. Bo jak na razie
    mamy twoje Kategoryczne Twierdzenie.
    Nie twierdzę, że nie masz racji, ale poprzyj je czymś. Bo wiesz,
    ja nie jestem wierzący, mnie nie przekona "tak jest i basta".

    > Oj USA. Czemu Dawkins nie napisze, ze w ZSRS w odróżnieniu od USA w KC
    > byli sami ateiści i w Biurze Politycznym.

    I Żydzi! Żydzi!! :-)

    > I ilu ludzi się przedzierało przez mur berliński z zachodu na wschód a
    > ilu z wschodu na zachód?

    Tęsknili do religii czy może jednak do dobrobytu i wolności osobistej?

    > Religia jest jadem dla naszych dzieci", "Kościół uciska wiedzę, pali
    > wynalazki", "Nie istnieją bajeczki opowiadane przez Kościół" oraz że "Od
    > rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus".

    To cytaty z kogo? I gdzie druga strona?
    BTW: Dawkins pisał gdziekolwiek cokolwiek o jakiejś światowej rewolucji?

    > Bo tych pierwszych było znacznie mniej.

    Oj, żebyś się nie zdziwił... No, ale ok- było im lżej umierać,
    bo mieli świadomość, że jest ich niewielu :-)

    Raczyłeś zacytować, ale ustosunkować już "nie bałdzo"...
    Nie poznajesz "ateisty" Hitlera i jego Main Kampf?

    > Wiki se poczytaj:
    > Religia - system wierzeń i praktyk, określający relację jednostki do

    Ateizm nie zawiera wierzeń ani praktyk. Wystarczy?

    > Pewnie ze wiem, trudno żeby ktoś nie wiedział w tym kraju. Czytałem nawet
    > stosowną literaturę.

    To tak na szybko: wiesz, gdzie w Biblii można znaleźć Dziesięć Przykazań?
    (podpowiem: w dwóch miejscach).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP