  • Data: 2009-09-11 11:37:18
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy napisał(a):

    > I gdzie tu jest napisane, że ten brak wiary przekreśla wiarę?

    Oczywiście, brak seksu nie przekreśla seksu.

    Jak to pisał nieoceniony S.J.Lec "Ci, którzy nie mają
    sumienia, muszą to kompensować jego brakiem". :-)

    > Wiarę w ich nieistnienie.

    "Wierzę, że zdam jutro ten egzamin". I mamy nową religię :-)

    > A co to ma wspólnego z ateistycznym państwem?

    Brak jednej, "jedynie słusznej" ideologii ateistycznej.

    > To że istnieją odłamy ateizmu, czyli sekty w jego łonie to nie znaczy, że

    Aha, to znaczy, że jeśli istnieją katolicy, którzy mordują,
    to dowód na istnienie sekty morderców w łonie KRK. Zapamiętać.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP