  • Data: 2009-09-11 11:32:57
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Naprawdę nic nie wiesz o ateizmie.

    Oczywiście. Jak już stwierdziłem, Ty wiesz lepiej, co to jest
    ateizm od ateisty (wiki już też podsunąłem).

    > Wiki se przeczytaj:
    > ahttp://pl.wikipedia.org/wiki/Albania

    No jest napisane, co i Ty twierdzisz "ogłosiła się pierwszym
    państwem ateistycznym". Ale jakiś konkret? W konstytucji było?
    Imć Hodża wygłosił to na jakimś zjeździe partii? No cokolwiek...

    > No to w BP siedzieli sami ateiści czy nie siedzieli?

    Nie wiem, nie sprawdzałem i szczerze mówiąc, g... mnie to interesuje.
    Pewnie też byli to wyłącznie obywatele ZSRR- zatem każdy obywatel
    ZSRR to szuja?

    > A co to ma za znaczenie?

    Poczytaj o hierarchii potrzeb Maslowa. Może zrozumiesz.

    > Kto pisał o ateizmie Hitlera? Ja?

    "Hitler nie szermował doktryną religijną to po primo"
    to pewnie moje słowa, tylko tak jakoś przypadkiem do
    Twego posta bez znaczków cytowania się wkleiły...

    > W dwóch? Słaby jesteś.

    Za to Ty jesteś mocny, więc zapewne wskażesz wszystkie inne.
    Czekam.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP