eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
  • Data: 2019-02-11 14:48:05
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 19:09:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mozna bylo, ale zobacz gdzie robil - zaklad Filozofii.
    > No to trzeba bylo marksistowsko :-)

    Nie przypominam sobie obowiązku wybierania studiów, na których trzeba było
    marksistowsko.

    Studiowałem w latach 80. i na pierwszych latach miałem filozofię, ekonomię
    polityczną oraz nauki polityczne i nawet na tych na tych ostatnich
    prowadzący nie szmacili się dywagacjami o marskizmie-leninizmie.
    Mniej pojętni pewnie musieli rozbić karierę naukową na modłę Zybertowicza,
    co zresztą nie dziwi, kiedy teraz dzieli się swymi przemyśleniami o
    komunistach i ich agentach dogadujących się przy okrągłym Stole.

    > czy studentom ciagle nie wciskano jakiejs "ideologocznej
    > dialektyki" ?

    Mnie jakoś nie, a były to lata 1983-88.
    Może dlatego, że to był UJ, a nie WUML.

    > A po rozruchach, czy przed ?

    Media mętnego nurtu piszą, że po.
    Ale i przed rozruchami trudno było nie zauważyć, gdzie się żyje. Miałem
    wtedy 12 lat i byłem zorientowany, choć żadnych wyklętych w rodzinie nie
    odnotowano.

    > No wiesz, z jednej strony nawet wsrod nich zdarzali sie ludzie
    > przyzwoici.

    Oczywiście, że tak; choćby Święcicki, ale oni akurat od PiS trzymają się z
    daleka, podobnie jak znani działacze pierwszej Solidarności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl