  • Data: 2008-06-20 12:59:17
    Temat: Re: Czy 12-to tygodniowy plemnik to już człowiek?
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > [..]
    >
    > Nie.
    > Gdybyś mniej się mądrzył, a więcej poczytał, to wiedziałbyś, że
    > art. 200 powstał w celu ochrony małoletniego przed jego WYKORZYSTANIEM
    > przez dorosłego a nie dlatego, że seks 14 latków jest sam w sobie "Be".

    Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem a co wyciąłeś.
    Nie chodzi o to, czy jest "be" czy nie, ale o fakt, że stanowi czyn
    zabroniony, niekarany w przypadku nieletnich.

    > Nie. To nie jest fakt, lecz ordynarna próba wprowadzenia skrobanek na
    > życzenie dla nastolatek do 15 roku życia.

    Fakt -- bez względu na Twoją opinię o skutkach stwierdzenia tego faktu.

    > Tym jak niektórzy rżną głupa.

    Nie rżnij więc -- przyjmij do wiadomości znaczenie pojęć i nie mieszaj ich.

    > Zadałem proste pytanie:
    >
    > Dwójka 14 latków namiętnie się całująca - a nawet niech będzie -
    > obmacująca się popełnia czyn zabroniony? :)

    Oczywiście. Tyle, że nie grozi im za to odpowiedzialność karna. :)

    Krystian