  • Data: 2019-05-17 10:51:06
    Temat: Re: Cztery lata za morderstwo po dwa lata od lebka
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Dopiero co walnął w mój rower z fotelikiem samochód wyjeżdżający z parkingu, bo
    "przepraszam ale coś mi akurat spadło" (akurat
    pewnie do kochanki trzeba było sms-ować).
    Dopiero co jedynie wielkim wrzaskiem uniknąłem podobnego rozjechania dziecka gdy
    kierownik wyjeżdżając z bocznej ewidentnie nie
    patrzył przed siebie, tylko z zainteresowaniem oglądał sobie wacka.
    Dopiero co przypadkiem nie rozjechało nas na pasach dwóch zapierdalających młodzianów
    w swoich rdzewiejących babciach omijających
    wysepkę z lewej pod prąd .
    We wszystkich przypadkach najlepiej zabić takich gnoi na miejscu niż czekać na dwa
    lata od sądu.

    -----
    > alez kazdy moze by debilem nawet sedzia
    > Zdaniem sędziego Sadowskiego można mimo tragicznych skutków noworocznego wypadku w
    Toruniu wyobrazić sobie wypadki o jeszcze
    > wyższym stopniu zawinienia przez oskarżonego. W tym przypadku bowiem trzeba w jego
    ocenie mówić o umyślnym naruszeniu przepisów
    > ruchu drogowego i braku szczególnej ostrożności przy zbliżaniu się do przejścia dla
    pieszych, ale jednak sam skutek wypadku, czyli
    > śmierć dwóch osób, jest czynem nieumyślnym.
    > oraz
    > Jako obciążające dla oskarżonego uznał również jego wyjaśnienia, w których ten
    przyznawał, że nie widział pieszych na przejściu,
    > co musi oznaczać zdaniem sądu, że w trakcie jazdy zajmował się czymś innych. W toku
    postępowania nie ustalono, czym.
    > czyli zapierdalal *z prędkością nie mniejszą niż 119 km/h* w zabudowanym? do tego
    *zajmował się czymś innych* i jeszcze sedziemu